Blogia
lamemoria

Josep Maria Tarrés, productor en el Solsonès

Josep Maria Tarrés, productor en el Solsonès

Presentació

 Em dic Josep M. Tarrés Gené, vaig néixer a Solsona l’ any 1963; Actualment desprès de recorre diferents ciutats i pobles, he tornat a les arrels, m’ he instal·lat a la masia de Graus en el municipi de Lladurs, de fet els meus avantpassats vivien i viuen en aquest municipi.En la meva professió de productor, es vital pòquer viure en un espai com aquest, envoltat d’ arbres, muntanyes, animalets de tot tipus... m’ ajuda a crear i desenvolupar projectes amb anima.Ara estem acabant el rodatge d’un documental a Africà sobre el sida en la dona i paral·lelament, estic preparant projectes nous, sempre en la temàtica en que jo m’he compromès, temes socials, medi ambient, ecologia, medicina natural, espiritualitat...Sempre des de una visió optimista, gens dogmàtica i esperançadora, aportant maneres alternatives i constructives, donant elements d’obertura i reflexió.

Entrevista

 La teva feina la definiries com a teletreball? Per què?Aquesta es una de les meravelles de la tecnologia actual, puc viure apartat de Barcelona ( dic Barcelona perquè en la meva professió es on a nivell de Catalunya s’aglutina la majoria de productores).  Amb un ordinador connectat a Internet, i un mòbil, pràcticament puc treballar de qualsevol lloc, porto l’oficina a sobre.A part del correu electrònic, em va molt be pel treball, que en el meu cas es en equip, en la elaboració d’un projecte, des de l’idea primera, el guió i tots els passos posteriors, es fonamental esta connectats en xarxa, per saber on estem en cada moment Quins avantatges té teletreballar?En aquesta professió no tens horari, per lo tant, això et permet flexibilitzar el temps en funció de les necessitats de cada dia.I com que treballes sovint sol, aprofites mes el temps, i desprès al menys en el meu cas, em queda molt temps per mi. Quins inconvenients?Mes que inconvenient, que crec que no en te cap, es acostumar-se a treballar amb una certa disciplina que s’imposa un mateix.   En què t’ajuda el telecentre?Es un espai tranquil i agradable per treballar, i al mes important es que disposes de tot els serveis, en la masia la velocitat d’ Internet en molt lenta, en el Telecentre a part de que es molt ràpida, també em va molt be el poder imprimir i fotocopiar; i una cosa important es que, el preu es molt raonable    Quins serveis creus que el telecentre t’hauria d’oferir, a part dels que ofereix ara?Estaria molt interessat en fer un curs d’angles, i també millorar a nivell d’informàtica   Animaries a la gent a teletreballar? Totalment, ets mes lliure, emprenedor, creatiu, i perquè no dir-ho mes feliç.

Acció desenvolupada dins del Pacte per a l'Ocupació de les Terres de Lleida 20062007

2 comentarios

hola soy angeles -

hace mucho tiempo q nos conocimos en sabadell, me alegro de tu camino y trayectoria, con este proyecto tan bonito y dulce, saludos

Viky Azón -

Missatge per Josep Mª Tarrés: Sóc la Viky i vaig estudiar uns anys a Solsona. Sóc amiga d'en Joan Pera, Joan Viladric,Carme Dalmau...t'escric perquè vaig veure un programa produit per tu a la tele i em va sonar molt el teu nom. Jo fa anys que sóc mestre de Yoga, sense dogmes, a l'estil "català" que vaig aprendre a Solsona i m'ha fet ilusió saber de tu. Felicitats pel programa!